Dagen i bilder

Idag har vi som vanligt vart på ÖF o lekt av oss. Därefter fikade jag o Lilly med två andra från föräldragruppen innan de små slocknade innan vi fällt ner ryggen för dom.. Gott! Det var rena sommarvärmen o lillrupman sov ute -underbart!

I eftermiddag mellan alla tvättmaskiner var vi ute på kyrkogården o sprang runt. Det går undan nu o många vurpor, stenar i munnen o skitiga händer  blir det. John får något att bita i nu när han ska gå hem.
 Imorgon o torsdag e hans första pappadagar sen hon föddes.
 Föddes ja, imorgon e det ETT ÅR SEN!!! Jag fattar det inte. Alls. För ett år sen nu hade jag börjat få lite ont o hade nog inte en tanke på att det skulle vara så givande o roligt o framförallt att vi skulle få en så snäll unge. Det trodde jag aldrig. Inte heller att året skulle rusa iväg i 180 innan man hann blinka.
Minns att jag frågade barnmorskan runt 22-tiden imorgon kväll " tror du det kommer ut nån, o i såfalll NÄR??" Ja nu garvar jag åt det men då...knappast.

Redan idag damp det ner presenter till henne.. från gammalfarmor Britta o från Brittirene o Åke -TACK säger Lilly!!!




Lilly har fått min gamla negerdocka. ja hon heter så o har alltid hetat, inget ont med det.
Denna stackare bärs o slängs överallt just nu.


Ibland fattar man inet hur fint man bor. Fasen vi har ju trädgårdsmästare o nya växter för varje årstid ;)




Som vanligt..i rörelse  o omöjlig  att fota.





 När mamma kom från Mallis fick jag solpuder från YSL. MItt först adärifrån o det e super! Skillnad på skit o pannkaka.. Faktiskt.
Kommer väl till pass nu, för imorgon e det upp med tuppen, sminka sig, fixa hår o kläder o JOBBA.

Jag vet en som har ont i benen imorgon kväll...  Eller vi kansk e e två ;)



Kommentarer
Postat av: mamma

nej, ja glömde posta kortet till Lill Gumman, Kommer på onsdag då. Idag vann ja 2000 på triss. Kul va...Kram mamma

2009-09-01 @ 21:07:52
Postat av: tilda

det är MIN gamla negerdocka, inte din.

2009-09-01 @ 21:48:57
URL: http://ttille.blogg.se/
Postat av: Jenny O William

Grattis Lilly...

2009-09-02 @ 09:30:47
Postat av: Jossan

Grattis söta ettåringen från oss !

2009-09-02 @ 18:20:33
URL: http://jossan1982.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0