gäääääsp

Go morgon!! *gäsp* Lilly har vart ur sin sömnrytm idag o ville inte alls sova när hon skulle när Eddie o alla andra höll igång, så hon skulle få ta en minislummer till nu i eftermiddag för att inte  bli svinigt trött innan läggdags. Så jag tog henne o la mig brevid på våra sängar.
Jaha, där somnade vi som stockar båda två!!...Tydligen. John repade låtar för fullt o tänkte väl inte på att vi sov liiite väääl länge för att va såhär sent. Kl 18 vaknade vi. Great, nu kan vi glömma att hon sover kl 20 igen... Dock gjorde det mig gott för jag känner att jag har en rätt rejäl sömnbrist.. även om jag e lite groggy just nu. Har aldrig gillat att sova på dagen, det e  så mycket man behöver få gjort. Men nu släppte jag alla vårgårdaris på golvet o tänkte att skiten går inte ifrån mig, o sov såååå gott!

Idag sov Lilly tilll 8.30 vilket var skönt eftersom hon ännu e ledsen typ varannan timme på nätterna. Ska nog kolla ned BVC imorg om de kan kolla över henne så att det inte e öronen eller så, ja så man vet att det bar ae nåt som e en period helt enkelt. E egentligen inte alls orolig men vill va på den säkra sidan..
Jag gillar att VETA saker, inte TRO!!

Helgen har vart jättemysig, har hunnit med en hel del känns det som. Idag sov båda ungarna när vi var på Skogshyddan o satt i solen o käkade varsin rejäl macka, så skönt att kunna äta i lugn o ro, slippa jaga nån som absolut tycker att det verkar roligare tre kilometer längre bort...jämt.


För er som undrade så ska John spela med SCOTTS (!!!) ons (Silja Galaxy), fre (Bogrens Skövde), lör (Sigges Loge Gislaved).
Såklart jättroligt o vi har pusslat en hel del för at det ska gå i lås, med barnvakt mm. Jag jobbar ju...
Nu vet ni! :D


                         
                         
Speldosa fick hon av farmor o farfar

                           

                                                KRAM


Kommentarer
Postat av: Fafa

Tack för helgen. Det var hur mysigt å trevligt som helst! Fafa å farmor.

2009-09-07 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0