Lilly ETT ÅR- va?!

Dagen sarbetsdag e avklarad o gick väldigt fort. Det var skoj att vara tillbaka på jobbet, hade världens inspiration att röja o fixa utöver det normala man gör som frisör. På ett sätt kändes det som jag stängde dörren dit i förrgår o på ett sätt som flera år sen... Men det mesta sitter i ryggmärgen. Småsaker som tex vart plasthättorna ligger va dock som bortblåst men jag hade god hjälp av goa Åsa o Emelie. Jag har verkligen världens goaste arbetskamrater!! Så, ja, det känns som jag kommer kunna fortsätta som frisör ;) Jag sa inte ajaj, nej Lilly  eller liknande på hela dagen, jag var bara Carro i egen hög person. Inte fel.

Hemma var Lilly redan pappas flicka o tyckte väl att det va skoj att jag kom hem, sen va hennes nya mikrofon desto skojigare -barn e ju roliga! Micken hade pappa fixat idag för pengar som gammelfarmor skickat o den blev den stora succe musikern hoppats på. Dock sjungs det "klappa dina händer" i visorna o då släpper hon den handlöst o klappar o dansar, så undrar hur länge den håller hihi..

Det här e ingen vanlig dag för det e LILLYS FÖDELSEDAG -HURRA HURRA HURRA !!!!!!!!!

Hon hälsar o tackar för alla gratulationer :)


Om drygt en timma föddes underverket -världen sötaste bebis. Hennes mor fick dock inte träffa henne förrän kl 2 på natten pga vissa orsaker.

 Ååååh va sööööt jag tyckte du var min prinsessa efter allt tumult... o ÄR ÄN IDAG.


Nya Kavat-skorna hon fått av mormor o morfar. Fint ska det va...
Hon skulle ha NYA skor, inte från Tradera sa mormor ;)
Så idag köpte hon o pappa dessa dojjor.



Finfina o hon e så stolt i dom ..




Födelsedagsbadet strax innan läggdags. Hon somnade innan jag la henne... Hoppas hon förblir sovande även i natt,,,


Torka, torka, torka.....

Denna badtjej skulle kunna sitta i badet tills hon skrumpnade bort....om hon fick. Ibland får vi bokstavera B a d a så hon inte fattar för då e hon redan på toa :)

Nu ska jag ta kväll o lägga benen högt, det känns att man vart på jobbet....
Imorgon e en ny jobbdag...

TJING


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

stort grattis till Lilly :)

2009-09-02 @ 21:06:05
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Stina

Jättegrattis till sötnosen :D

2009-09-02 @ 21:22:36
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: annika

Grattis till Lilly.Gud vad söt hon är vilka ögon..kram

2009-09-02 @ 21:44:44
Postat av: Jossan

Din mor har så rätt !



Barn ska ha nya skor , det e speciellt viktigt då de får sin första sko. Vad fina de var !



Synd du bor så långt bort, du hade gärna fått tagit itu med mitt hår som e rena risbusken !



Kram o grattis igen till ettåringen ! Nova frågar redan när hon fyller år trots att hon gjorde det i maj. Då säger jag att " du fyller i maj" "NEJ JAG FYLLER INTE I MAJ JAG FYLLDE TRE ÅR" !!!

2009-09-03 @ 08:02:29
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: angelica

Stor tjej GRattis iefterskott =)

2009-09-03 @ 12:46:55
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0