Lekparken

ÅÅÅÅHHH.. äntligen e en kryssning bokad !! Ska bli underbart att åka iväg med tjejerna igen :D


Idag har jag o Lilly vart på lekplatsen o härjat runt i den blöta sanden,, uh jag har så ont av att se skitiga ungar men det e bara att titta mpå nåt annat o se glad ut. Ja jag erkänner att jag borstade bort sand ett otal gånger..
De nya skorn aser numera ganska begagnade ut .. Det e så det blir..Fy.

Ska städa av här nu innan Johns familj kommer o ska vara hos oss över helgen. Ska bli mysigt! Ja jag måste ju skriva så ifall de läser här. Närå, skämt o sido, det e helt ärligt jättemysigt när de kommer! Lilly har sovit i över en o en halv timme nu så jag ska slänga in maten i munnen innan hon vaknar o kör loss igen. Kan ju va skoj om det e fint när de kliver innanför dörren iaf..?

Kan tyvärr inte skriva vilket band John ska spela med ännu, måste få ett godkännande av honom  först o han e på jobbet nu. Det e inte Date denna gången, så mycket kan jag säga..
Jag kan återkomma om det finns de som har intresse av det :)



Pussgurka!!




Mc:n ...kanske nåt att utforska närmre så pappa blir glad?



Jag vill gunga!



Den här lilla fisen älskar att gunga o går helst inte ur den. Alls.


Ojojoj vad ren man blir i sanden just efter en regnskur!


Kommentarer
Postat av: Dette

Japp då e det bokat... Och tro det eller ej men vi ska dundra kryss ihop igen! Det var inte igår juh! Kändes som att det inte skulle bli av nu heller, men hepp... Nu jävlar! party

2009-09-04 @ 17:06:23
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Carro

Nä det satt långt inne!! Men nu så...gillas

2009-09-04 @ 17:08:33
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Maria

jasså ska du ut på kryss. När drar du ut på havet då? :)

2009-09-04 @ 17:14:41
Postat av: angelica

sötnos lilly :D

2009-09-04 @ 19:48:40
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: hannah

Men carro det är bra för barn att lära sig att var lite smutsiga ;)

2009-09-05 @ 09:29:31
Postat av: Annika

Hej hela o rena när man går ut sen gör det inget tycker jag.Du ska se mina barnbarn....Nu längtar jag efter dig men förstår att du inte kommer hem på ett tag..kram

2009-09-05 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0