trött

Då va man hemma igen efter en natt på havet. Något tröttare nu än när man klev på... Men det va det värt.
En nice tripp, vilka goa vänner man har!! Så glad för det. Desssutom läser tydligen fler än jag trodde här... Där ser man.. :)
Kort kommer, orkar inte det ikväll, ska snart dra mig mot bingen. Kan bara inte sluta glo på den otroligt kasst dubbade filmen på tv 4 -hur kan de göra det så illa? Förstör ju hela filmen.. Tror jag sår o snusar lite på Lilly istället, saknar henne
så...

 ZZZZZZzzzzzzZZZZZzzzz

 Natti!!

Kommentarer
Postat av: Dette

Tack för trevligt sällskap och en grymt rolig kryss! Det får vi göra om snart tycker jag!! :D Kramis

2009-09-28 @ 09:15:12
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0