slött o mycket sött

Jag o Lilly va själva igår kväll, hade tänkt gå till Maria men jag styrde av det...orkade inte riktigt o dessutom var Lilly nysprutad o hennes hund nyopererad.
Mycket sjuka alltså..

Så vi var hemma på varsitt håll istället o jag tryckte väl i mig nåt kilo godis, jordnötter  o en liten skål chips. Ops, det gick i ett nafs.. Var nästan illamående när jag la mig men vad va det första jag tog i morse? EN NÄVE CHIPS!! Man lär sig aldrig.

Till slut somnade en nybadad Lilly såhär..o nästan jag med :)
SÅ MYSIGT!!





Nyinredda vagnen... Hon skulle abslouuut upp i den nu på morgonen.


John spelade i Skövde med Scotts igår o idag bär det av till Gislaved, undrar om man får se honom nåt idag eller om de redan har dragit iväg?

Snart e det min tur att va iväg, jag räknar då kallt med tvättade kläder, städad lägenhet -ja all markservice gjord helt enkelt. :)
Folk tänker inte ofta på att den som e hemma drar ett tugnt lass med barn, tvätt, handling, städ, mm mm. Ofta e bara frågan hur den som e iväg har haft det...

Men jag njuter av att va med Lilly :)

 So long...

Nu ska vi fixa till oss o komma ut på stan o träffa Anna o Filip..

Den som lever får se...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vilken mysig bild ! Finns det något goare än sovande barn ? Jag brukar ligga o titta på Nova när hon sover o undra om det kan va sant att man har ngt så fint !

2009-09-12 @ 11:16:36
URL: http://jossan1982.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0