ryggvärk, husvisning o soffan

Jobbet e klart för denna vecka o jag e hemma med stumma ben igen, undrar när det ska gå över? Fixade snabbt till en pastasallad medan John gjorde natten på Lilly, med välling o läggning. Gick på ett kick o har vi redan klämt i oss en massa käk o jag e godissugen som vanligt.. Men icke sa nicke, imorg räknar jag helg o då går det bra med godis. Då ska jag äta det varesig jag e sugen eller inte!! Bara för att. Tänka på hur sugen jag var idag :)

Nu ska jag gå o slänga mig i soffan där John redan ligger, gissar att jag bestämmer när han tar sig därifrån i o med att jag hjälper honom upp ;) Det får bli efter Kändisdjungeln.
Denna rygg alltså! Tar knäcken på oss båda snart..
Läkarn han träffat idag skickade honom till röntgen så nu får vi vänta ytterligare ett tag på det.. Hur länge??? Hoppas för guds skull nu få veta vad detta är o framför allt att det går att göra bra!!!
  Ett tag till med ständig värk för honom, o ett tag till får jag ha Lilly på natten (ja hon sover oftast men ibland så..) o jobba på dan o göra alla lyft.
Nä, må detta få ett slut.
Trots detta orkade han ta sig o Lilly till en husvisning idag, ska ta o läsa igenom det prospektet nu...
Jag har fått för mig att jag absolut INTE vill ha ett med övervåning o det verkar bara finnas MED sån.... Ja vi får väl se..

                                      Mot söffa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0