Öm

Oj vilken dag,,,,

här finns inga mjukstarter utan FULLT ÖS från scratch. På gott o ont. Just nu mest på ont, mina ben värker o fötterna e ömma o huvudet e ......kola. Radio, dator, kunder, o prata med plus allt annat e lite ovant såklart.. OCH SKOJ!!
 Skönt att komma ur barnbubblan o halvgott att hon redan e lite pappas tjej, det tog en förmiddag. Men nu när John e o handlar för helgen med hans släkt så e jag så glad att va hemma själv med min goa Lilly igen som störtvägrar ta av sig sina nya pjucks. Det gråts blod..
Idag hade hon tom vägrat ta av dom för att sova :) De får väl ses som en succe..

Nu ska lillan få välling, skorna av o sen bingen, så ska även jag passa på att slänga upp benen..

John ska förresten ut o spela igen fre lör nästa vecka o ser mycket fram emot det -minst sagt!! Det behöver han nog, komma ut o spela av sig lite, ev blir det även onsdag.. Mycket nöje säger vi!!

So long..






Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

vilka ska han spela me? :)

2009-09-03 @ 20:16:20
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: peter wikström

vad stor hon har blivit

2009-09-03 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0