mina ben!

E återigen helt stum i benen efter en dags jobb o därmed mycket stående, o efter det dammsugning o matlagning. När drog jag nitlotten att få börja laga mat undrade jag när jag stod där? Antar att det var när mamma var här o jag,för första gången nånsin,lyckades med en ätbar köttfärrssås? Nä, jag överlät det till John så matade jag Lilly istället.
Nåt ska väl den som e hemma göra? ;)

Har med andra ord ätit mig proppmätt..igen. Hade ju "bara" klämt en hel påse Läkerol Giant (beroende av dom), Åsa bjöd på dajm på jobbet o massa annat gott. Så nu e det väl dax för den dagliga tekoppen åxå, så man e helt säker på att somna med magen i sju hörn.

Ser ut som John väntar på mig i soffan efter att ha sövt Lilly, vi fick bytas av ikväll. Lillungen sov nämligen till 17.30 ikväll o fattade såklart ingenting när vi ville ha henne o sova kl 20 igen. Så, så här länge har det aldrig tagit att söva henne...NÅNSIN. Nånstans på vägen tappade jag tålamodet o gav hennes pappa order att INTE låta henne sova så sent mer.


Nä nu ska jag gå o mysa brevid honom med min filt..


Prinsessan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0