Jag visste det..

JAG VISSTE DET!!!!
Vad jag gör vi för fel ? i natt hade mamma bara gett Lilly nappen nån gång - VA???? Kanske skulle stalla upp henne där för lite uppfostran ?? ;) Däremot hade de gått upp kl SEX. Höll på o dö när jag hörde det, det har vi aldrig nånsin gjort! Kan det va en mormor som gärna vill umgås o går upp utan att försöka söva om tro??? Det tror jag.

E bara hemma o käkar, ska tillbaka till jobbet o slita några timmar till, sen blir det resa till Karlsborg o hämta lillan. Vill bara att John ska vakna o ringa o berätta hur det gick igår -är SÅ NYFIKEN!!!!  Men antar att det var fest o att han därmed går upp först när de ska åka av båten ..??


Träffade just en kund som undrade om inte jag var från Karlsborg?
- Jo...
-Du förstår att jag e så sugen på att flytta dit!!!!!!!

Va? Trodde inte såna fanns..? :)

Nä nu ska jag kila iväg..

Vi hörs!! Kram Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0