trööött

Hemma från en jobbdag..
 Shit va trött jag vart idag, trodde  inte det var sant när klockan ringde i morse men det va bara o ta tjuren vid hornen o gå upp direkt...trodde jag. Plötsligt hade tio min gått när jag vaknade till igen -TUR att jag vaknade så pass i tid, hade nämligen stängt av alarmet.. Kissen va på sig pussigaste humör igår när jag tänkt sova o skulle absoluuuut snutta i hela ansiktet, trodde han slutat med bebisfasoner nu vid 4,5 års ålder.

Nu e jag o Lilly hemma själva, jättemysigt! John e på skjutbanan o skjuter av sig lite..
Undrar vad vi ska kolla på ikväll nu när Kändisdjungeln e slut o vi bara har 4 an..?


Några bilder från båten..



på väg upp..


Anna o Maria..




Jag o Emelie idag på salongen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0