mössa

Insåg igår morse när John o Lilly gick iväg tidigt att det var dags att införskaffa en mössa till henne. Hu va kallt!!Så idag hittade jag en mysig sak..såklart när man kunde gå i t-shirt ;) kanske inte världens vintermössa men med hennes kroppsvärme räcker den nog ett bra tag in på hösten iaf.





Har även hittat en klänning till mig själv, till båten så nu återstår  bara ett par leggings tänkte jag. BARA?? Har sprungit hela stan runt efter ett par lesopardmönstrade utan fot!! Det finns bara inte nånstans, e det inte typiskt? Trodde jag skulle kirra alltihop o ha det gjort men icke.

 Nä nu ska vi ut i gröngräset o rasta två små ben.. Personen med de små benen har just satt på tv:n, stängt av radion, slängt ut varenda par skor o spelar just nu bas. Herregud..?!

Vi behöver ut...I think.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns på Lindex, leopardmönsrade leggings alltså :)

2009-09-18 @ 18:41:33
Postat av: Majsan

Hon klär i allt, den lilla busen!

Lesopardmönstrade???

Kramar!

2009-09-18 @ 19:34:45
Postat av: mamma

Carro, inte leopard!!!

2009-09-18 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0