dagen


Dansa e det som gäller nu..
Kläderna fick hon av sin mormor i helgen. Bortskämda unge! :)




Fikastund idag...


Ny munkis anlände i brevlådan igår, från mormor. Mammas favvomärke Nova Star!!!!
Undrar vem som blev gladast?!

Jag o Lilly har haft en jättemysig dag ihop, imorgon e det pappas tur att njuta.  Då jobbar jag igen.. Nu börjar allvaret, min ordinarie tjänst efter en liten mjukstart. Hoppas att man kommer ha lite ork till sin underbara dotter när man kommer hem. John går nu hem på pappaledighet o får väl ha markservicen här hemma ..  Eller?

Har pussat på henne hela dagen idag...ville knappt lägga henne  :D


Nu ska jag sörpla i mig te innan bingen väntar.

Till helgen beger vi oss mot Kalmar o hälsa på Johns famij, ska bli jättemysigt!!


KRAM !!  Carro

Kommentarer
Postat av: mamma

Lite stor men den växer hon snart i. mamma

2009-09-29 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0