bilder


  
Gungälgen hon fick av sin faster med familj...


Tittut i pusslet



Tagit kort på kort, blir ju sådär men ett fint kort annars. Vill minnas att Simon tog bilden.
På Gotland



Micken kan användas till mycket, bla kan man äta den..



Familjfoto åxå från Gotland....



Igår såg det ut såhär när Lilly åt. Hon ska ABSOLUT äta SJÄLV. Okej det va grisigt redan här........



...vad säger man då här? Puh!! Fy satan.

Usch jag vaknade med huvudvärk idag, den har dock blivit bättre. Nu e det värk i kroppeno yrsel  istället o jag känner mig en aning hängig mitt i tvättande o röjande. Hoppas nu för guds skull att detta e nåt som snabbt går över, imorg e det dax o jobba igen.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0