blajj

Har jobbat en dag nu o ska va ledig imorgon, då ska även vår bil lagas o sen hoppas jag man kan få det lite slött..faktiskt.
Har  en sambo som inte gör många knop utan e lite krasslig (läs döende) o en liten lillrumpa som e snorig, men där finns då ingen slöhet. Alls! Så jag antar att jag står för markservicen imorgon då...
Måtte inte jag bli sjuk, vad gör vi då? Ringer in hushållerskan? ;)

På fre ska jag o Maria o ev Jenny ( häng gärna på!!) till Skara o se Date, kan nog bli lite folk nu med tanke på framgången i lördags. Åh vad glad jag blev -det va de verkligen värda efter allt slit. Så om John o Lilly ska till Karlsborg (jakt igen) så blir det nog lite förfest här hos oss innan. Ska bli skoj, nu återstår bara
 i-landsproblemet kläder....i vanlig ordning.

Hatten av, GRATTIS Date!!

Kanske får bli en tripp upp till Strängnäs :)



Har faktiskt lyckats knåpa ihop en supergod lax ikväll....sås o allt blev kanon, tom enligt mig själv. Så det blev inte mycket till matlåda kvar... Ops! Rackarns då får man snart kocka igen,,

Jag e verkligen skittrött nu i detta satans mörker. Kalla det fint men NEJ TACK -jag hatar hösten, får noll energi o känner mig allmänt sur, blek o tråkig....  Nä jag lääängtar till sommaren!
Tur då att laxen blev bra ;)



Matilda fotade lite i helgen...Tack duktiga du!!


Händer: Lilly Björhed Plahn o Matilda Björhed



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0