roligt o sköj!

YES!! Lilly sov som den prinsessa hon är i natt. Gulle hon!!
När vi satt vid bordet i morse o jag skulle käka frulle o hon plockade med nån majskrok, hör jag plöstligt:

- Da!! Da!!
- Vad vill du ha? Majskrok?
-Da!!

Jag fattade inget trots att hon pekade o pekade. O det va INTE majskrok hon ville ha, de framgick ganska tydligt.

-Lilly, vad menar du?
-Ka!!!!!!!!!! Ka-ka!!
-Jahaaaaa?! MACKA....

Det skulle hon ha o typ fam stora skivor ost. Då va hon nöjd. Tills non skulle ha nästa.

Hon e så rolig nu o fattar dessutom väldigt tydligt när hon är i allas blickfång o e en riktig teaterapa o fles. Skojigt!! Det sista hon gjorde innan hon somnade var att ta ut nappen o säga kisse, sen slocknade hon. Kissen e allt just nu, det e det första hon säger på morgonen, sen ska han klappas o pussas med (ja ibland härdar han ut) o det e det sista hon pratar om på kvällen. Djur o barn hör ihop!

Sista arbetsdagen imorg, sen e jag ledig tom tisdag. Beger oss mot Kalmar på lör o jag läääängtar!! Men innan dess ska min mamma o syter komma hit imorg o jag ska fixa hår. John spelar ju..


 Kram so long!
                             

                              Foto: Marie Lindberg

Kommentarer
Postat av: Jossan

Håller med dig om att barn o djur hör ihop ! Jag tror det är givande för barn att ha djur i närheten ! De lär sig visa hänsyn (ja hm .. en del iallafall haha) Nova älskar våra katter ! Roligt att hon börjar göra sig förstådd !

2009-11-06 @ 07:31:20
URL: http://torpetbredvidstan.blogg.se/
Postat av: peter wikström

Carro glöm ej mobilen som du kan rösta på date på lördag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-06 @ 15:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0