packdax

Peter: jag looovar att inte glömma den, men tack snälla du som hämtade den. Tur att crewet var med. Visste jag kunde lita på dej!! ;)

Ikväll , efter jobbet har jag fixat syrrans hår med klipp, fyllt i utväxten (ni vet min allergi mot sån) o gjort kopparfärgade slingor i det för övrigt svarta. Får väl se hur ljusa de blivit när hon kommer hem frånThailand i slutet av månaden. Men fin blev hon iaf. Har sagt det otaliga gånger men hon kan skatta sig lycklig med den hårkvalite´n med tanke på hur mycket det vart med om: hårförlängninng ett otal gånger, färg, slingor, permanent mm mm. Mitt hade ramlat av av endast tanken.
Mamma hade Lilly här hemma under tiden o hade nästan blivit uppäten av alla pussar o kramar. Sicken gossetjej det blivit! När de åkte fick de även med sig kissen hem eftersom vi åker till Kalmar imorgon o vi inte kan ha honom där. Så i slutet av nästa vecka får vi en nattgäst modell katt vi med, då ska vi ha Josses lilla Chilli i två veckor. Undrar om vi får sova NÅT? Det brukar va fullt ös medvetslös dygnet runt..
 Önskar att jag får en katt på var sida om mig i sängen.

Nähä, här finns ingen tid att spilla, John spelar o en vild gissning e att han inte ens tänkt tanken att packa inför resan imorg, så jag får nog ta tag i det nu.

 Mot Kalmar. Får väl se om jag kommer åt nån dator där...


          

         En icke så vanlig syn

Kommentarer
Postat av: Josse

Har nu tvättat kissens bur efter hans åksjuka. Stackarn. Sova lär du inte få göra när hon kommer. Här är de livat. Tjugo tusen race i trappen, upp o ner =) Tack för hjälpen me hört. Go natt

2009-11-07 @ 00:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0