otursdag!

Ibland känns det som man kommer hem o myser o umgås med Lilly, sen efter fem min e det läggdags för henne. Givetvis e det längre men man har så mycket mindre tid nu när man jobbar. Idag blev jag dessutom sen o var hemma vid 19...då e det inte skoj. Men hon e så glad o go hela tiden o det sista sitter vi o kollar på barnprogram ihop o myser. Min lilla skrutta!!
Idag ringde dock John till jobbet o berättade att hon stått på toastolen medan han fixade till sig  o såklart ramlat ner i ett en sekund obevakat ögonblick. John trodde han dämpade fallet med sitt ben men annars for hon med huvudet före ner i golvet. Såklart funderade man på hjärnskakning men inga spyor eller antydan till slöhet så jag tror hon klarade sig hyfsat, även om hon såklart fick ont o blev rädd. Sen har det typ fortsatt så idag men massa fall o många mot huvudet, men det e väl så det är o de e tåliga som tusan. När sen John var o tränade o jag gick för att fixa välling så hörde jag ytterligare en duns o sen gråt. Vet inte alls vad som hände men hon kinkar verkligen inte i onödan så då blev det väl ett fall till kan jag tro..kanske var soffbordets tur denna gång? Stackars Lilly o hennes lilla huvud, hoppas det inte e nån fara! Har kikat lite på nätet o e rätt lugn nu...
 Vilken otursdag!!

Känns som jag hunnit massor ikväll trots att jag var sen hem, Lilly somnade som en stock på en sekund o då skrev jag en lista o drog till affären så fort John kom hem. Så nu har jag gjort ett storkok soppa!! Men nu e jag trött o seg i min morgonrock  alltså...vet inte varför men denna dagen har jag vart såååå seg, måste väl va vädret? Har verkligen fått tvinga igång mig..fler som känt så? Lillys fel e det iaf inte, hon var en pärla i natt med, så vi håller en tumme på att det varar!!.....OCH att morgondagen blir utan massa fall!!


Nähä jag somnar snart här, skulle duschat men orkar inte, blir mot bingen istället..

Imorgon ska hela familjen vaccineras, hoppas att vi klarar oss utan massa krämpor. Dessutom ska vi nog göra slag i saken att byta bil... :D SKOJ!!!


                 
 



Kommentarer
Postat av: mamm

Stackars Lilly- gumman. Hon är det verkligen fart i. Men lik sin mor , sin far också har ja hört.

2009-11-24 @ 06:16:13
Postat av: Fafa

Hon är en skön liten tuffing, men men, jag vill inte att hon börjar boxas! Byta bil!? Kan inte påminna mig om att någon har frågat mig om lov till det.. Kram, Fafa.

2009-11-25 @ 17:45:26
Postat av: Fafa

Hon är en skön liten tuffing, men men, jag vill inte att hon börjar boxas! Byta bil!? Kan inte påminna mig om att någon har frågat mig om lov till det.. Kram, Fafa.

2009-11-25 @ 17:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0