Ny tjejkusin

TJJJOOOOOHOOOOOOOO  !!!!!!!

Lilly har fått en liten tjejkusin för en dryg timme sen!!
 Jösses det gick snabbt må jag säga...

Undrar vad hon ska heta tro....? Väntar på att få prata med de lyckliga päronen nu :D
 John e sitt vanliga lugna o tycker såklart det e fantastiskt skoj men uttrycker sig lite annorlunda än mig, om man så säger. Fick liksom peppa honom att ringa sin mamma o pappa o prata om detta såååå roliga:) Inte direkt som jag, jag  hade ringt femtioelva gånger o babblat ihjäl mig :) Tur man e olika....

 FAN va skoj med en liten tjej!!!



 Måste stissa vidare.... 


                                         

                                          Den här lille killen e numera STOREBROR till en liten tjej. Helt sjukt, jag trodde 

                                          stenhårt på en kille till....

Kommentarer
Postat av: mamm

Hälsa den nvblivna mamman, Kul med en av varje, du som var så säker på en kille. Kram

2009-11-03 @ 07:57:49
Postat av: anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Så kul med en liten kusin!

2009-11-03 @ 21:28:52
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Frida

Tjohooo!! Det blev en liten Ester precis som du och Meja har tyckt länge... Eller så länge ni vetat att det var en TJEJ!! Jag blir fortfarande förvånad varje gång jag öppnar blöjan... Vi ses till helgen!! Kuuul!! Kraaam

2009-11-04 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0