Kalmar

Ojoj ilken söt bebis vi träffar här i Kalmar, lilla Ester e urgullig i sitt svarta hår o alldeles runda huvud. Inte alla bebbar som har det när de e bara några dagar gamla.

Började dagen på Ikea helt själv,utan barn o sambo. Enklast så, för alla ;) Blev ett antal ljus, ljusstakar, glöggmuggar  mm. Tur vi inte har hus tänkte jag för mig själv..
Gott att ha så nära till Ikea, men jag skulle bli urfattig..
 Såklart blev det en fika när övriga anslöt när jag var färdig. Därefter gick jag o John en snabbis på en nyöppnad galleria medan Lilly följde med farmor o farfar hem o lekte. Blev endast en fars dag-present o lite småkikande på stövlar som jag sen GLÖMDE köpa. Ni hör!! Hur typsikt mig som helst, men det e ju öppet imorgon med ;)
Ny dag -ny plånbok!!!
Vet inte om det ens hänt sen lillan föddes, att vi gått själva o handlat? Mysigt kan jag nog inte påstå för det va snabba puckar som gällde, men skönt ändå...

Nu e Lilly ute med farmor, farfar o faster med familj o leker. Hon vinkade glatt hejdå o gick iväg :) Känns som hon blev i skolåldern ungefär när man träffade Ester -sååå liten!

Ska väl passa på att slänga mig i soffan innan de är tillbaka...

Tjing från Kalmar!!

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0