ingen särskild rubrik

Har vart hos Hannah ikväll, det var ett tag sen sist. Nu återstår bara en välbehövlig dusch...sen bingen. Lilly vaknade nämligen o gallskrek  kl 1 i natt, ingen aning om varför men det höll på fram o tillbaka i två timmar. John tog det såklart men i vår lägenhet utan dörrar så låg jag såklart vaken jag med. Det e såna stunder man e glad att man haft det så lätt o vi insåg att detta var vår andra natt det skreks sen hon kom, så hon e förlåten.
Man undrar mest varför -drömmar? nattskräck? magknip? Jaja nu håller vi bara tummen på att det va en engångsgrej o att både hon o vi får sova. Blir roligast för alla så..

Idag har hon o pappa vart på badhuset i Skara med två kompisar, såklart va ingen gladare än Lilly. Lär inte bli som sin mor direkt som e som en strandad val på stranden på sommaren, utan kommer nog hålla till lite mer i vattnet, kan man gissa, o då mer under ytan än över. Tyvärr hade han ingen kamera med..

Idag kom hennes lilla kusin hem o fick träffa sin familj. ÅÅåååhh jag vill bara det ska bli lördag så man får se henne..lilla Ester. Tror iaf det blir det namnet, lite skoj att jag föreslog det om det blev en tjej för ett tag sen. Då tyckte de nog "sådär" men ibland växer ju namn allt eftersom. Nåja, de tar såklart det namn de själva gillar bäst men jag tycker det e skitskoj med namn!! E dock fortfarande lite chockad att det blev en liten tjej:)

nähä, dusch va det ja....


            

"Lejonet e snäääällt.....MEN IBLAND BITS DET!!"

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej !



Nova har haft sådana där perioder, ett tag var det varje natt i ett par veckor, en av perioderna var runt året där. Det e mkt som sker med det lilla huvudet o kroppen :-) !

2009-11-05 @ 06:34:38
URL: http://torpetbredvidstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0