hänt i häcken

Tog sovmorgon till kvart i nio i morse -gött! Lite oroligt med sömnen nu när det e tänder på g så det va jag värd tyckte jag. Inväntar John som nu i e skogen på rådjursjakt o med honom kommer två kissar. Ja det ena e vår egen men även Chilli ska kvarta hos oss ett tag nu när hennes matte o husse e i Thailand o gottar sig. Fuskigt men sant!! En liten söt Ragdoll e hon..

Har haft en riktig busmorgon med en liten tjej som har tusen järn i elden hela tiden o hittar på massa hyss. Imorse när jag kom ut i köket efter att ha släppt henne med blicken nån sekund så stod hon på köksbordet huliganen. Värsta motionen att ha en ettåring kan jag tala om.. Inte en minut sitter man på arslet. 

Nähä nu vaknar nog snart Lilly o jag ska fixa till mig lite innan jag går på skiftet igen...



              


               


 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken go mage!!

2009-11-15 @ 11:28:43
Postat av: carro

ja den har hon ätit sig till själv :) så go så!

2009-11-15 @ 11:46:01
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0