shoppa


                              

Rackarns, det gick inte så bra för mig igår som jag hooppats. Skämt o sido, men liiite högre upp hade man ju trott...

Lilly har vart som en gris i sin säng nu i flera nätter, bökar runt som tusan. Hon e inte vaken men vill ha nappen o kör upp rumpan i vädret. Undrar om det e tänder på g eller om hon helt enkelt e inne i en sån period. Så enkelt kan det ju faktiskt vara... Den som lever får se, o jag håller alla tummar på att det e tilfälligt. Jag e inte o leka med efter dåliga sömnnätter.
Hon e ju som tur e väääldigt snäll på dagarna så man får vara tacksam för det.. Numera står hon upp mot grejer o går med gåvagn vår lillfis. Det går undan!

Nu ska vi låta henne sova en stund o sen åka till Överby. Denna gång e det inte jag som ska shoppa utan John som behöver kläder i drivor. Jag antar att jag får va den drivande kraften o få igång honom :)
Men det e väldigt längesen vi var på en shoppingresa nu så det ska bli mysigt. Lilly e i behov av nån jacka till kyligare sommarkvällar åxå.

Tjing so long!!

Kommentarer
Postat av: tilda

du är inte ett dugg lik hon på bilden, hon är ju gammal som satan!

2009-05-17 @ 21:05:11
URL: http://ttille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0