roligt? Greser sa ente ha roligt!!

Pust vilken seg dag, först nu till kvällen blev det bra väder.
Det innebär att mitt humör inte vart det bästa idag, noll energi, dåligt humör, känner inet för nåt... mm mm. Huvudet e som kola. Men det har nogmycket med vädret att göra intalar jag mig iaf.. :) Anna o Filip har vart på besök o hon var precis likadan o det känns ju skönt ändå..
Så vi bestämde oss för att gå på sångstund imorgon med våra godingar, måste ju hitta på nåt!!

Annars har jag inte mycket planerat denna veckan, bara tvättning imorg o till Maria på tors kväll. Det ska bli mysigt...ja det sistnämnda alltså.

Lilly gick igenom med gott betyg igår, var ganska tidig med det mesta. Vikt 9045g o 72 cm lång. Hon börjar bli en biff nu :)
Härligt -ännu mer av vår groda!!!

Nähä, nu ska jag ringa upp Marie som ringde medan Anna var här, våra samtal brukar bli en stund långa...


Roligt inläg det blev...Ungefär som jag idag. Greser sa tydligen ente ha roligt...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du fundera på Lördagen ;)

2009-05-06 @ 13:50:19
Postat av: Nina

Kul att läsa vad hon väger nu. Jag var tvungen att leta reda på grabbarnas vikt vid samma ålder. Viggo som alltid varit en biff vägde vid 8 månader 10.7 kg och var 74 cm. Ludde det lilla snöret vägde 8665 kg och var 69.5. Konstigt att det kan skilja så mycket på två som skulle kunna vara tvillingar. Hoppas ni mår bra.

Kram Nina

2009-05-06 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0