ny mobil o nya beslut

Sådär ja, då e en ny mobil på väg hem till mig !!!
SÅ SKOJ. Min gamla hänger sig o går knappt o ladda längre, den har gjort sitt helt enkelt. ja några vändor i backen har den gjort åxå...

Jag som aldrig lyssnar på musik i den, har faktiskt aldrig gjort det, valde en enkel sak med bra kamera på 3,2 megapix.
Svart ska det va!!
Sony Ericson c 510 har jag nu lärt mig att den heter.


ÅÅÅh va jag lääängtar!!!

Förväntas dimpa ner i lådan e slutet av denna veckan.

Nu ska vi ut i solen...ja när Lilly vaknat såklart.
Vår familj har även ett stort beslut att ta så småningom o ja, det upptar en del av ens hjärnverksamhet.. Inget farligt alls, men jag kan tyvärr inget skriva här ännu pga vissa saker...

Ha en skööön dag o solen!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0