me hatar baggar

                                 '
foto Matilda Björhed




                                     

Lilly fick som sagt ytterligare ett lass kläder av Josse i helgen. Denna body o sockar tex..



Har vart med Anna på stan en sväng o tänkte få i mig lite käk nu. Tittar i slåpen vad vi har o när ja öppnar rispaketen e de där J*VLA baggarna där igen. Vet snart inte vad jag gör!
Så nu har jag, med Lilly på armen försökt slänga allt  ute i soprummet, o det som jag inga baggar såg i e nu i frysen i några dygn, allt enligt Anticimex sida. Nu ska de DÖ.
Jag blir toookig! Så snuskigt.

Ja så det va den maten det, matlusten försvann ganska fort så jag får försöka få dom bort från näthinnan o sen ta några mackor o panpizza eller nåt, de andra grejerna som tex pasta har ju stått i det skåpet. SUCK.

Ikväll ska jag till Hannah o hälsa på!!  Tjing so long




Kommentarer
Postat av: zara

jag fick baggar i vår lägenhet i STHLM. Men då ringde jag Anticimex som kom och sprutade medel.. Fast Lilly får inte sova där på 24 h efter dock. men man blir av med dem..

2009-05-11 @ 23:13:18
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0