dagens Carro

God morgon!!

Sitter med en stor cappucciono i handen efter en härlig natt,  o tänker som vanligt på Zara :)
Oj vilken skön natt jag haft, Lilly sov 20-08 i ett svep -hur underbart som helst! Sen busade hon med sin nyvakna pappa, pussades o grejade på golvet en stund o nu sover hon igen, lilla gumsan.

Vi har föräldraträff i eftermiddag o det ska bli väldigt intressant o se hur alla utvecklats o ser ut nu när det e ett tag sen vi sågs. Jag o Anna hade tänkt ta en promenix dit men det regnar ju (GRR!!) .. tyvärr e lillans bilstol kvar i bilen (som John har) så vi får nog vackert sätta på regnskydd o knalla. Talesättet  "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" som jag alltid avskytt att höra,  har väl aldrig passat bättre...
Frågan e
väl bara vilka allväderskläder jag har :S

Ikväll ska jag ha min fria kväll o åka iväg till Maria o slöa i soffan med uppslänga fötter. Ja jag vet jag, älskar att slöa men det e jag värd, allt enligt mig själv ;) Gissar att det blir lite båtsnack o te -hur gött som helst.

E såå sugen på en skiva med en go blandning av Date, Scotts o nåra flera som jag kan spela på dagarna... Måste kolla vad som finns i hyllan. Häroman dansade jag omkring till världens dansband i ren tristess :)
Men det gick bra det med....

Nu ska jag dra det dagliga varvet med den gröna med slang...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0