badhuset

Har inte hunnit skriva förrän nu, Anna ringde nämligen i morse o drog med oss till badhuset. Först sa jag blankt NEJ -äntligen hade jag nåt o skylla på, min förkylning.
Men jag tänkte om o insåg att Lily behövde stimulans fo få utlopp för sin energi som just nu driver henne till att riva hela lägenheten.
Så nu har vi vart o plaskat o bubblat o det hela tog över två timmar!!! Det e bla det jag har svårt för, allt runt sm som tar  evinnerlig tiiiiid. Bara att duscha tar ju tid, speciellt när de har en enda barnstol o ungarna bli hala som ålar i oljan.Sen ska det torkas, bytas om o man e genomsvett igen fem minuter efter duschen.
Men nu har vi gjort det iaf, o jag blev helt död efteråt. Kände att jag höll på o somna vid kaffet...så nu medan lillfisen sover kanske jag ska ta o slagga jag med??

Innan detta rensade jag i hennes byrå -duktiga jag! På andra sidan stod lillan o rev ut det jag lade i o tvärtom. Gaaaah!!! O ju mer frustrerad o stressad jag blev ju roligare var det att jäklas, såklart. Hon e underbar med allt just nu, ställer sig upp mot grejer o kryper runt i maxfart hela tiden medan hon ropar på kissen eller pappa. Igår när JOhn kom hem så hoppade hon o tjoade som tusan, det e för härligt att se!!!
Detta innebär åxå att det e ett ständigt pass, varje vaken Lilly-minut, men det e ju så det ska va......antar jag.

Nu ska jag ta o titt apå korten frånMarias kamera som hon bränt till mig....from the boattrip :D

Vågar jag titta???

Kanske att jag efter denna dag med  "aktivering av barn" , får den berömda muggen med texten Världens Bästa Mamma...Vad tros??
I wish.




Igår var jag hos denna brutta....



Nästan färdigsminkad..



Baileys in my heart!!




Goaste pöjka´!!



Girlsen



Jag o Maria dagen efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0