ojojoj

Oj ojoj vilken fest det blev....

Gick på mässan i x antal timmar o kände liksom inte tårna när vi gick därifrån, shit så ont vi hade i fötterna. Vi checkade in o började så smått fixa till oss o skulle sen käka på varsitt håll. Jag  på rummet med Marie, Vera o Bettan o de andra brudarna var på restaurang. Jag fixade Maries hår o sen åkte vi med bussen ut till mässan. Sportnörd som jag är så registrerade jag att Erica Johansson satt längst fram. Duktig tjej det! 
Kommer in på stället o blir ombedda at tvänta en stund o blir sen invisade. Det va då jag upptäckte att shit vad kameror, ska alla de ha bilder... Det skulle dom. "kan ni titta in här"  "vad heter du"   Bla var reportern Lotta där, vars blogg  jag länkat till tidigare, så jag tog tillfället i akt o berättade att jag läser den varje dag o önskade henne lycka till. Så hemsk denna sjukdom alltså!! Hon blev jätteglad o tyckte det va skoj. Det va det mission jag hade  innan, att träffade jag henne så skulle jag säga det.
 Så nu blir det väl Se o Hör o Hänt Extra nästa. Haha vilket skämt, jag  i tidningen. Det va jag noh sist i 6an när vi va med i  Mjölkkannan :)

Erica Johansson i all ära, Magnus Bäcklund mittemot, Magnus Carlsson -jovisst han var där! Men allt annat bleknade till småfisar när vi gick till bords o en man presenterar sig som Börje. Jo jag ser det - SALMING  för bövelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Svalde nog ett par tre gånger o kom på att oj, jag ska nog säga mitt namn med...
Jag kunde inte tänka på annat på hela kvällen o ännu bättre blev det av att han va så ödmjuk o trevlig. Nu har jag något att skryyyyyta med hela livet för den karln är en legend så det skriker om det o gissa om jag ångrar att jag inte tog autograf!!

BÖRJE SALMING. Smaka på den ni. E det något som jag beundar så e det idrottsprestationer o läste hans självbiografi för flera år sen. 


Festen var superlyckad, ja bara hans närvaro hade räckt ärligt talat. Att hans fru desutom var lika trevlig gjorde inte saken sämre. Vi dansade, pratade o skrattade hela kvällen...o natten. Dermott o fru var helt underbara o även Bäcklund -härlig prick det. Marie drog sig mot hotellet vid 01 men Åsa o Emelie hade just kommit till festen då så vi stannade o röjde ett tag till o tog bussen med "Robinson- Zybeyde" framför oss. Kanske inte fullt lika trevlig...

Den här kvällen kommer jag aldrig glömma.

Kvällen jag träffade Börje Salming.


Här e de bilder som lämpar sig i tryck...


     

 

 








 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hehe jag har minsann Salmings autograf i studentmössan, den du haha

Träffade honom innan min studentmiddag , jättetrevlig, frågade om vi ville va caddies åt honom men sen kom han på att vi nog skulle va bakis då .. haha

2009-03-08 @ 19:11:31
URL: http://mammajosefina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fina ni är du och Mari.Ja förstår att du trivdes som fisken i vattnet. kram mamma

2009-03-08 @ 19:49:09
Postat av: Emma

Ni ser ut att ha haft jätte trevligt! Och så fina ni är!

Kram

2009-03-09 @ 09:47:05
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: fafa Kenny

Nämen jösses vilken fest du kom på! Det hade jag inte alls fattat. Festliga bilder på alla dina kändisvänner! (Fast Lilly är sötast) Fafa Kenny

2009-03-10 @ 08:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0