mässa o dålig planering

Idag e det dusch o packning som står på scemat, ja det e faktsikt allt.
Imorgon ska jag på frisörmässa i Jönköping o sova på hotell -mysigt. O ännu mysigare hade det vart om John lyssnat för en månad sen när jag sa att jag skulle vara borta, så vi hade haft barnvakt imorgon eftersom han inte kan va ledig. Jag blir tooookig på att det liksom inte går in förrän dagen innan typ "aha just det ja, men jag kan inte va ledig!" Han e nämligen upptagen på sön morgon med...
Så nu står vi här utan barnvakt  -GRRR!!!!!

I Jönköping möter vi även upp Marie, Vera o Bettan som ska vara med på mässan på dagen. Sen har jag blivit medbjuden av Marie (TACK snälla du!!) på galan på kvällen med käk o mingel och, inte minst, Magnus Carlsson som konferensier -BARA DET!! Jag får väl stå där o titta under lugg :D


  

 


Kommentarer
Postat av: Faster Frida

Karlar... ;-) Återigen surt att vi bor så lång ifrån, för jag hade gladeligen ställt upp som barnvakt åt lillstintan!! Pussa henne från faster!!

2009-03-06 @ 12:58:21
Postat av: ann *jönköping*

Jamen, släng in Lilly här på vägen;-) Jag är världens bästa barnvakt! Hoppas att du får det toppen, bara Magnus C gör att kvällen inte kan bli nått annat! lyllos dig

kram

2009-03-06 @ 14:55:20
Postat av: Josse

ja vill ju va barnvakt.. sätt na på bussen så tar ja emot na.. haha. nu får du faktiskt ta o klippa ungen. hon ser ut som hon fått en elchock

2009-03-06 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0