helgen e borta o med den glamouren

Helgen e borta. 
O med det glamouren, som e utbytt mot barnbajs, välling, gåstol o dammråttor i hörnen. Det sista ska såklart åtgärdas o jag har även en önskan att hinna byta gardiner i ett fönster o även byta blommor mm. Vi får väl se om det förblir en plan eller om det blir gjort..
Det var skoj att möta en glad Lilly igår när jag kom hem o faktiskt även skönt att hon efter nån minut i min famn lutade sig mot  Gertie (barnvakten) o ville till henne igen. Då märker man att det inte e hela världen att ha barnvakt.
Gårdagen blev inte så sen utan vi la oss i tid för en gångs skull.. jag har ont i halsen o nacken o kände att det vore bra att vila lite.
Idag blir det nog en hemmadag känns det som, behöver fixa här hemma lite tycker jag. Vet bara inte vart jag ska börja..

Men ändå, nu e det dax att komma igång..





Lilly har tydligen hängt en hårnål i mitt hår...

Kommentarer
Postat av: Dette

Jaha ont i nacken ser jag... För mycket headbang på glamourkvällen förstår jag! ;) Krama

2009-03-09 @ 12:56:36
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0