inne

  



Haha snacka om att se ut o ha stora fötter när de e närmast kameran :)


Suddiga bilder, nåt annat e omöjligt med denna lillfis som  alltid  är i rörelse o taget med mobilen..


Idag blir vi nog inne i detta hällregn. Me hate! Får väl roa mig med att plocka in tvätt o käka min nya last riskakor med smak nacho/chili -testa o du e fast! Ska unna mig stekt färsk potatis åxå, det e underbart gott tycker jag.

Utanför fönstret ser jag skolavslutningen i kyrkan som snart ska tåga in o jag tycker såå synd om de fint uppklädda som får ha jacka o står under paraplyn. Huvva, ser kallt ut.



Nähä, nu ska jag ta o käka frulle. Sa jag att jag e seg på morgonen?



Kommentarer
Postat av: tilda

nu har du fått massa mejl med bilder!

2009-06-16 @ 00:51:07
URL: http://ttille.blogg.se/
Postat av: angelica

Hon är för söt :)

2009-06-17 @ 17:48:25
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: Majsan

Har du slutat blogga? Saknar dina inlägg!

Kram!

2009-06-22 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0