Skövde o BINGO

Skippade solen idag o mötte upp mamma o syrrorna i Skövde istället. O ja, de hade hunnit med en del innan jag kom, närmare bestämt 8 nya plagg till Lilly.  Herregud!!!! De e inte kloka nånstans.
Jättefint alltihopa, såklart,  o faktiskt BEHÖVDE hon nytt nu, börjar växa ur det mesta... 
Jag shoppade mig två linnen o ett par galdiatorsandaler... skoj skoj.
I brevlådan låg även två grejer från Tradera.. rena rama julafton!

Lilly åker som en prinsessa i nya stolen o sa inet ett knyst på hela vägen, nu håller vi alla tummar vi har på att det e hennes nya sätt o färdas i bil. Det andra e för jäkligt så det  röstar jag ner DIREKT.

Det e väl vad som hunnits med idag, ikväll ska jag iväg o spela bingo igen. Wish me luck!!!!
HOPPAS FÅ ROPA JUST DET ORDET :d




Klappa händerna när du e riktigt gla´...




Jag o världens sötaste Chilli....

Ta´t lungt i sola´!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0