sjuuuuk

Idag har vi premiär på nåt så trist som att Lilly-älsklingen är sjuk.

Har snorat ett tag o i natt drog även hostan igång med besked..och febern. Men vi har som sagt vart skonade från värre saker än lite snor, så det e väl mer konstigt om det aldrig inträffat när hon snart e tio mån.
Men det innebar även att man var vaken några timmar i natt o mer död än levande idag...men eftersom man har en matt o gärna sovande tjej idag så har jag passat på att ställa henne i skuggan o sova o jag pressade i solen.
Man får inte va dum!

Nu får det dock va bra med utelivet för idag o jag ska få i mig lite middag...
Testar ett annat kort o hoppas på bättre tur!


                              Foto: Matilda Björhed

                                

Kommentarer
Postat av: Dette

Nope kan inte se den bilden heller! :(

2009-06-25 @ 15:33:07
URL: http://www.dette.bloggspace.se
Postat av: Josse

inga kort.. vad gör du egentligen...

2009-06-25 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0