Frisk..tydligen

Idag, efter att vi vart på Jouren med Lilly o det tagits prover med resultatet en vanlig förkylning gick vi över gatan o njöt!! Fina öron o hals, körtlar o lungor o ett värde på 8 som kunde va 10 o man ändå va väldigt frisk. ÖÖÖHH!!....
Att man kände sig dum när man satt där! Men det lugnade ett mammahjärta...

Hon vände o vred o höll på så i natt att jag på riktigt höll på o ta på mig o gå ut !!  Kl 5 somnade hon först o ville upp 7. Två timmars sömn = en helvresig Carro med noll tålamod. Hoppas VERKLIGEN att detta var en engångsgrej. Verkligen.

Läkaren va helskön o tyckte att Lilly var en  go frisk tjej o sköterskan som stack henne i fingret tyckte hon såg heeeelt kry ut o sa till Lilly att kräva en trehjuling av sina föräldrar så hon kunde ut o köra. Happ, där ser man. Inte ett knyst sa hon när det stacks i fingret. Hon satt mest o log mot sköterskan.
alltså hade vi ett praktexemplar till unge som det bara var att åka hem o gå ut med o dessutom fick vi några goda råd om alvedongivande till barn som jag inte hade en aaaning om.















Bilder från vår dag i solen (ja lillfisen var i skuggan såklart)

Kommentarer
Postat av: Fafa

Lilly sopar mattan... Man känner igen tagen:)

Puss å kram från Kalmar

2009-06-27 @ 22:28:34
Postat av: Annika

Hej ja den tjejen är en riktig sötnos..Ja o själv ska jag snart bli dubbel mormor det kryper i nerverna ska jag säga..kram

2009-06-28 @ 10:32:00
Postat av: Stina

Guuuud va hon liknar John! :O En riktigt söt liten tjej! :D Ni måste va stolta ^^

2009-06-28 @ 21:18:15
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0