vart tog dagen vägen??

Redan 9.30 i morse var jag i Örslösa o träffade goda vänner o fikade.
 Otroligt, vid den tiden brukar jag va kvar i morgonrocken o slöa fortfarande..
 Marith såg lätt(?) gravid ut med sin kula som ska va ute senast 17 aug, samma datum vår lilla skulle kommit förra året. Usch tänk när jag gick o gäste i värmen!!!! Men hon lät ju vänta på sig till 2 sept -då va det lätt att hålla sig för skratt! Men Marith har planerat snitt om den ej kommit den dagen, det måste vara skönt iaf. Då vet man iaf att det finns ett slut.
Det trodde inte jag....

Det e nog det enda jag uträttat idag, förutom ett besök på Apotket o Ica -skoj va? Sådär, mest ett nödvändigt ont. Ser dock att solen skiner ute nu så det blir nog en sväng med Lilly i vagnen när hon vaknat, hon sover eftermiddagsblunden nu, trött efter att ha lekt med alla ungar. :)

Vi börjar längta efter Anna o Filip nu som vart på kusten hela sommaren känns det som. Vi har inte setts på länge. Men de ska bege sig hemåt på tors så sen får vi passa på innan det drar igång med jobb för oss morsor! 
Vi brudar planerar dessutom nåt skoj i framtiden ;)



Nu ska jag fortsätta plocka här hemma....






Vår docka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0