blandat...

Var på stan med Maria idag, fikade o mådde gott, sommarklädda i kjol o tunn top. Sommar, trodde vi ja! Satan så det regnade efter en stund!!!!! Sprang med vagnen mellan affärerna o tänkte vänta med att gå hem tills det avtog men då hade jag stått där än... Så jag knallade, eller snarare sprang hem i skuren o va såklart genomblöt när jag kom innaför dörren. Lilly kollade storögt medan jag svor o sprang, hon satt där torr o go under regnskyddet hon, så hon kunde ju skratta hela vägen hem... 
 Jag HATAR skitväder o ännu värre när man tvingas uppelva skiten på detta sätt.

När JOhn kom från jobbet hade han med sig present från Johan som vart i USA o kom hem igår.. Såklart var den till Lilly.
En top från Ralph Lauren  o en jacka från Guess. DE E INTE KLOKA....NÅNSTANS !!!! Hur tackar man tillräckligt för nåt sånt? Sist han vart där fick hon en Tommy Hilfiger-tröja.
 Ja,,,,va säger man? Tack?...?? Det räcker inte.
(bilder kommer)

Imorgon åker vi till Karsborg o e där över helgen o firar mig o Lilly får träffa sin mormor, morfar o två mostrar......så kan man få lite "avlastning" åxå.. De e inte dumt. Sist vi var där hade pappa (ja lillans morfar) henne o jag, John o mamma var o åt hotellfrukost på Idas Brygga. Nåt de tydligen börjat med på sistone o det e väldigt uppskattat då alla som vill e välkomna. Jag åt så magen stod i sju hörn!! Lägg det stället på minnet om ni besöker Karlsborg nån gång: Idas Brygga. Ligger ett steg från Göta Kanal o har supergod mat...

Dags att packa för avfärd....IGEN.
Återigen på resande fot....

Tjing!!



Madrassbus...


Foto: Simon Plahn

På Gotland..
Lillys kusin Julia o jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0