Biiiingoooo

Tack ska ni ha för alla fina gratulationer!! Nu slutar jag fylla år..
 
Igår va jag på bingo igen efter några veckors uppehåll o herregud, jag vann IGEN!!
"Bara" 800 spänn denna gång men det e ju mycket det med. Va glad man blir! Det passade perfekt för mitt kalas på lördag.. jo jag fick krypa till korset o iaf ha ett för familj o släkt. Gillar inte sånt alls annars, e
tt grattis räcker gott för mig.  Men nu har jag beställt Exotiskt festfat med kyckling o kalkon -hur gott låter inte det? Längtar redan o få hugga in!!

Idag ska jag o Lilly till Maria en sväng o en o annan kopp kaffe slinker väl ner..vi har inte setts på länge o har väl en del o babbla om. Ikväll har John sin egenkväll som jag hade igår o jag gissar att hans går till att träna, så jag o Lilly får väl busa själva. Igår skrattade hon så hon kiknade när jag dansade framför henne (hm, va betyder det) o vi höll igång som tusan, så jag varnade John för att det kunde bli en tröt tjej rätt snart när  jag åkte.
Hon hade slocknat direkt :
)



tjejen som älskar dammsugaren!!


sommarfin



När mamma o pappa vill fika e det majskrokar som gäller



Godisboxen jag fick med massa göttit i



Nyvaken Lilly, nyvaken mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så underbart söta =)

2009-07-28 @ 11:43:18
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: Josse

Gud va söt hon e lilly, speciellt i lugg... Tycker hon e lite lik mig.. meningen va att du aldrig skulle få reda på vem som skickat godiset, men mamma ska ju alltid förstöra.. vilken tid e kalaset?

2009-07-28 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0