VINST

Igår kom mamma hit på lillsemester o vi var på bingo. Min tur håller i sig -2200 spänn mer i plånboken på hemvägen e inte illa!! Jag var SÅ nöjd så.
Jag som verkligen aldrig vunnit nåt rejält har nu haft supertur två gånger....kanske ska köpa mig en lott åxå??



På vår göteborgstripp köptes ett nytt soffbord o när vi igår skulle sätta ihop det fick John eld i arslet o äääääntligen ville fixa till Lillys rum. Så nu, ca 4 mån efter att jag börjat tjata om det så e det bearbetat av hennes pappa.
Skam den som ger sig!!
Det blev kanoooon o det erkänner han åxå.. tv-rummet e numera mitt i lägenheten o man använder det rummet, det har känts som en gigantisk garderob o grejer har bara vart inslängda på nåt vis, tills nu. O lillfisen har ett eget rum att härja i..
Nu e det klockrent!!!

Fixade även nytt tyg till en ram o nya ramar till massa kort på lillan som Matilda tagit, så nu har hon en fin tavla på väggen. Har åxå skaffat en skitbra "matta" som liksom går att plocka isär o käka på litegrann o den e poppis vill jag lova. (se bild)
 Av både katt o barn. Katten har legat där sen den kom upp.

Tänk så mycket som hänt i vårt hem bara sista dygnet -jag känner knappt igen mig o häpnar över hur fort det KAN gå, bara man sätter fart!! :)
Tänk om alla insåg det.





Inte riktigt klart men nästan...



Som ni ser, mattan e redan urriven..



Inte lätt med en liten med i flytten, pappas bas va både god o rolig att spela på..





Efter sången härjas det vilt o manleker helst med de saker andra just tagit o lekt med.
 "Hallå fatta eller.."!!




Prinsessan i sin nya klänning..





I måndags var John för första gången med på Babysång. Tror han gillade det för han vill med imorgon igen ;) ska bara va lite svår..

Kan kanske va bra för lillan att få rätt toner sjungna o höra hur låtarna egentligen ska va......


Dax att lägga sig kanske....lillan sover sin första natt i eget rum. Hur ska det gå tro?

Natti natti!!!!





Kommentarer
Postat av: Jossan

Finfint hon får det !



Kraaam !

2009-07-08 @ 07:41:01
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: majsan

Grattis till vinsterna! Så fin hon får det, den lilla, men det passar ju bra eftersom hon är så go´

Majsan

2009-07-08 @ 09:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0