andra tankar

För att komma på andra tankar o för att Lilly skulle få ta sitt livs första dopp i sjön, åkte vi idag till stranden hela familjen. John har nämligen semester i tre veckor nu -härligt för alla! Till o med jag o John badade FRIVILLIGT, vet inte när det hände i Sverige sist men idag var det faktiskt varmt o när jag säger det så tycker alla det -tro mej.  Vi brukar stanna när vattnet når fotknölarna ungefär... Det va såå häääärligt!!!!
Lilly o Filip plaskade runt o till slut nlev de så varma i kläderna att de slängde sig hit o dit hejvilt, vilket resulterade i x antal kallsupar o dyk men inte ett knyst av nån av dom. Sjöodjur!
Undrar vem vår dotter fått det från..... Sotarn?

Har bara hunnit käka thaimat efter det, vi blev kvar länge på beachen o NJÖT!!






Babe i nya suiten



Mamma har shoppat en baddräkt till mig o en likadan e påväg till kusin Julia.
Tradera -min last, men man gör fynd ibland. Som detta..




Majskrokar = muta för att stanna i skuggan. Klänningen har min moster köpt åt mej, säger Lilly.
Som SÅ mycket annat som vi e glada för!!!!!




Premiärdopp i poolen i Karlsborg med mormor som vakt.
Poolen som mormor sa att  bara lillan skulle få plats i..? Kanske läsa på förpackningen nästa gång ??? ;) Syns inte på bilden hur stor den verkligen är. Men det  e ju perfekt -bara o slänga sig i brevid stumpalotta o plurra.

Nu ska jag inta vågrätt läge i soffan..

Imorgon ska jag ringa farmor o prata... blir nog ett kämpigt samtal med mycket gråt.
Än en gång: stackars henne.

Igår, på farfars dödsdag (inget ont som inte har yttepyttelite gott..),  tog hon sitt första "egna" steg förresten, men skriver inget i boken än. Vill det ska bli två för att "giltas" som vi säger.. :) Det e på väg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0