besök

Familjen  Wikström har besökt oss idag, med sig hade de en liten överraskning -lilla Nova. Nova  e 4,5 mån med mörkt lockigt hår som var så go så. Tänk så små de är o vad mycket som händer på vägen!
Lilly vägde dryga 10 kg på BVC i tisdags o va perfekt enligt sköterskan, klarade alla tester mm.
 Jaha kan man konstatera, det va ju bra. Jag som knappt vet hur de "ska" äta mm ålder för ålder, utan kör på känn. Jag hade iaf skött mig bra o hon fick allt hon skulle. De va la bra då..
Tycker de e hysteri kring allt det där.

Känns som vi ätit hela dagen o troligen är det så.. avslutade med en bamseglass i solen nu ikväll.
Äta äta äta!!


Bilder från dagen




John med båda småfisarna




Ett av kapen på Polarn o pyret, en kofta/jacka.
Sorry för nappen med det blev ett antal vurpor idag..




Som tokig i persika, men bara  att tugga o suga på.
Inte svälja... :)


Foto: Angelica W
I Peters trygga famn..





När Lilly e borta dansar katten på bordet..


Ledsen för dålig kvalitet men har fortfarande ingen kamera...

Kommentarer
Postat av: angelica

Nu har jag sickat bilderna :) eran dotter är otroligt go :)

2009-07-08 @ 21:40:15
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0