Ladda om!

Det va tufft igår, så tufft att jag svor på väg ut ur kyrkan "fyyy faaan va skönt att det e över!!", men alla instämde..
 och alla på pekade att Lilly gav glädje mitt i all sorg i kyrkan. Det kändes skönt! Mitt brev lämnade jag åxå o farmor hade bett prästen läsa upp ett från henne. SOM jag grät!!!
 Därmed lämnar jag detta..jag e helt slut o hoppas ladda om idag för imorg åker vi till Gotland o ska bo en vecka ihop 12 pers, då kan det passa bra att va på humör.. eller vad tror ni?

V.30 e sen länge bokad i Johns familjs stuga i Tofta, där vi ska träffas o bo alla Plahn-barn med familjer. Tjohooo, det kommer bli livat o högt i tak med alla ungar. Får väl se om vi vill träffas mer efter detta :) Närå, jag e rätt säker på att inte alla går på varann o gör samma saker hela tiden. Själv kommer jag inta beachen om solen visar sig.. jag längtar efter det som bara dänn!! Har inför dett skaffat Lilly en baddräkt med solfaktor 50 plus även om hon får vistas e skuggan. Ja när hon inte badar då, hon e galen i vatten o helt orädd. Det har hon inte från mig men jag e glad för det.

Håller som bäst på o packar åt mig o lillan, ja jag hinner ofta packa åt oss båda inna John ens ägnat det en tanke o sen sitter jag i bilen o tutar -ja ni vet ju.ska inhandla liet smått o gott åxå innan mamma o pappa med två vänner invaderar lägenheten o ska sova här i natt. Imorg ska de till Fallens dagar i Trollhättan o då tyckte de att de kunde slagga här. O javisst, gärna, de har lite o sova igen! Som grädde på moset tar de med kissen hem medan vi e borta, så får han leka med lilltjejen Chilli. Eller ja, hon e rätt kaxig så han får se upp :)


Bäst att sätta igång då...

Tjing så länge!

Finns det möjlighet så laddar jag upp bilder från Gotland

Kommentarer
Postat av: majsan

Hoppas ni får en kanonvecka på Gotland! Låter kul att träffa alla samtidigt så kusinerna får lära känna varandra också. Hälsa alla!

Kramar fr Linköping

2009-07-17 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0