shoppat

Katvig T-shirt Midiapple, grön
bild: www.funkybaby.se

Har handlat på nätet till Lilly pilly päronpung idag, en sån här tischa. Hon e så fin i starka färger o jag tycker Katvig har så coola mönster, så en sån slog jag till på.

När man fyller på garderoben innebär det även att en del måste ut, så nu har jag lagt kläder i påsar som Josse ska hjälpa mig sälja på Tradera. E ingen haj på det direkt..
Om man nån gång får fler barn så finns det ju att köpa o vissa saker som man har speciellt förhållande till, typ allra första plaggen o saker man verkligen gillar o som fortfarande e fräscha, de behåller jag i tryggt förvar. Men lite ska bort. Även om jag e rätt säker på att de skulle passa även nästa gång för jag e helt övertygad om att det bara blir tjejer här. En känsla jag haft sen jag vet inte när... Var säker när Lilly låg i magen med, trots alla kommentarer att det garanterat va en pojk. 

 Men om jag jämför högen "till salu" o det jag sparat så vinner "spara" med hästlängder.


Har beachat idag med, med fam Mellström o vi gav oss inte i första taget fast det blåste bra o drog ihop sig det sista. Bestämde även en Göteborgstripp imorgon ihop med dom... Ska bli skoj!  Läste dock nu att det lovas sol här i Lidköping. Humm, humm, jag har som princip att utnyttja varje solminut ju..som ni vet ÄLSKAR jag solen.  Men ibland måste man göra avkall har jag  hört.
Det tar emot.

Jag önskar mig regn imorgon när jag slår upp de blå :D


Kommentarer
Postat av: tilda

imorgon får jag träffa lillsan då? fast hon kanske sover då.

2009-07-05 @ 18:25:01
URL: http://ttille.blogg.se/
Postat av: Maria Sandin

Hej!

Brukar kika in i din blogg ibland och kom att tänka på ett branklädmärke som du kanske skulle gilla: http://www.meandi.se/

Nu säljs ju dessa vid "klädpartyn" i hemmet, men det går säkert att hitta fina begagnade på Tradera med! =)



Hälsa så mycket till John från "Fanclubs-Maria"!



PS. Eran lilla prinsessa är gudomligt söt, och jodå, jag ser att hon även e lik sin mamma på vissa bilder, trots att det är mycket av pappas drag i henne! =)

2009-07-07 @ 08:17:17
URL: http://airams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0