Gotland is the shit

Befinner oss på ett soligt o slappt Gotland o njuter i full drag. Ska suga ut det sista jag kan av min lediga sommar, snart drar jobb igång igen o John ska vara hemma med Lilly o ha sin goa, härliga tid med fika hela dagarna ;)

Vi e ett stort gäng men det funkar kanon, vissa åker iväg då o då för att få lite space men jag har, allvarligt talat inget behov av det. kanske e översocial av mig..? Men isåfall e jag glad för det.

Har legat på stranden  heeela långa dagen -kan livet bli underbarare? Sol från klarblå himmel, vågskvalp, sandslott o huden luktar bränt fläsk. Ja lite bränna ska man väl ha fått?! Hörde de där hemma hade regn, då blir det ju om möjligt ännu bättre.

Ha det gott så länge, skriver från Simons dator så vi får se om jag kan låna den igen :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: peter wikström

jadu carro sen några rullar med mentos då har du säkrat dagen på stranden

2009-07-23 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0