Julia o Maria

Tror att detta med bloggandet e som terapi på nåt sätt...har längtat efter det idag o vissa dagar känner man bara näe.. Men idag så..

I morse kom Lillys kusin Julia o mamm Maria o hälsade på oss o hängde med på sångstund, Julia undrade nog först vart hon kommit men blev sen lite varmare i kläderna o lekte på. Därefter hängde även Anna på till vårt nya plejs Skogshyddan o käkade pastasallad som jag gjorde igår kväll (äs natt), fikade Marias goda kakor o njöt.... tills det började tokåska o blixtra. HU!!! Så efter några timmar fick vi vackert ta pick o pack o åka hem. Hur surt e inte det efter alla fina dagar vi haft, så när man får besök så blir det skit. Surt sa räven men vad gör man !!
Det e skoj att se de små som e så jämngamla, hur lika och OLIKA de verkligen är. Underverk fyllda av energi, vilja, spring i benen o järvlaranamma redan. Vad månne bliva??

Men tiden går fort när man har roligt o dagen blev snart kväll o dax för Valldaborna att dra sig hemåt.
Vi har haft en supermysig dag men tyvärr inga bilder eftersom min kamera e trasig. Så trist såna här gånger när det "hänt" nåt i vårt liv ;) Men jag hoppas att man kan få några på mailen av dom.

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch efter en riktigt KLIBBIG dag, har haft en härlig svetthinna med inslag av svettdroppar  på kroppen hela dan.

De va la gött da!!

BYE



Troll med trollfrissa



Killen som kan konsten att slappa!!
Till o med han tycker det e hett nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0