barn

Hemma igen efter världen kallaste promenad känns det som fast det bara va 1 minus. Utan långkallingar känns det nu i låren, de sticker. Har nämligen förfrusit dom på hästryggen en gång i tiden o det känns... klöser snart hål på dom samtidigt som det värker, ja ni har nog fattat?
Gick förbi Ann o såg nytillskottet o herregud så liten!! Fattar inte att Lilly typ åxå vart i den storleken.. Så små o hjälplösa de e alltså, men som sagt, de räcker att klämma ut en 3 kilos "klump" - ja det e så det känns just då. EN KLUMP eller snarare en soffgrupp !! O klumpen blir ännu större, men som tur e utanför min kropp haha!! Lilltjejen har ännu inget namn men det blir kanske en Vera där med?

Tänk vad det händer mycket på 4, 5 månader i både utseende o utveckling. Bäst att ta vara på här o nu för snart e vår gullunge en springande ettåring som tar till lipen för att få som hon vill. Tjoho!... hoppas man har ork att ta striderna som man avskytt när inte andra föräldrar gjort utan  ungen fått som hon vill till sist.
Me hate! Påminn mig GÄRNA.







Lillan ligger kvar i vagnen o sover o jag ska ta o byta om till myskläder direkt. Snart e det kväll -herregud vart tar dagarna vägen??? Idag har jag mest gått o dargit i mina mysbrallor tycker jag, pratat med Frida o så promenaden då. Det e vad man hinner fram tills 16 om man som vi går upp 11.
Skäms.



Tänk att lillpyret vart såhär litet...

Kommentarer
Postat av: hannah

en soffgrupp????? jag har hört att det är som att skita ut en melon.. men en soffgrupp nej tack nu säger jag upp mig med omedelbar verkan!!!!!



O du det där med låren käner jag igen fy f*n vad ont det gör bara det är ngn minus... kram kram

2009-01-14 @ 17:35:02
Postat av: Jossan

Hehe jadu sådär sa jag med ... men till slut väljer man sina strider ! Jag har en dam med järnvilja som visade sig från bebistiden redan ! Det viktigaste e att man e "sträng" med det viktigaste tror jag !



Sen e jag ju nyfiken på när Hannahs bebbe kommer ?????????



Kram !

2009-01-14 @ 19:58:07
URL: http://mammajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0