vår söndag


Hej på er!!

Vaknade upp till en trist grå dag, åh jag tycker det gör mycket vad det e för väder när man drar upp persiennerna. Men vi hade en fika med Madde o Robban inplanerad så allid nåt skoj att se fram emot.
Men innan dess hann jag både se slalom o lite skidskytte till frukost innan jag begav mig till affären för att fixa en liten blomma inför vårt besök hos min fd kollega. Där bland hyllorna möter jag Ann som för bara några dagar sen fick en liten tjej, som ännu e namnlös. OOOOOO va roligt, nu har de en Theodor o en....ja vad det nu blir..hihi. Hon stack o handlade när man som jag minns det, knappt kunde sitta liksom.... Hu! Starkt det.

Nä nu ska jag kila iväg o handla lite inför morgondagen då Jan, Marie o Vera kommer på besök.
 Det blir trevligt det !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0