igår o idag

Hej på er !!

Idag gick John upp först o tog åxå in posten, där det bland alla brev o dyl fanns ett paket märkt till Lilly. Mormor hade köpt två bodysuits som e så söta!! Ni minns att jag förr haft inne bilder på märket Katvig.. Nu fick hon två därifrån !!!!!! TACK SNÄLLA MORMOR !!!

                   

                      




Bilder från festen igår....




John spelade bas


Annakarin...


 



När John kommer hem i eftermiddag ska jag till Hannah som bjudit in mig på middag, gulligt va... Det e skitlängesen vi sågs nu o jag ska ha barnfri tid, med andra ord ska lillan få va ensam med pappa en stund.

Kommentarer
Postat av: tilda

första bilderna på lilly :) så söt.

2009-01-05 @ 13:04:17
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

Ser ut som Lilly fått sin pappas hårfärg när man tittar på sista bilden :)

2009-01-05 @ 18:28:28
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: mamma

LILLY PASSAR SÅ BRA I DEN GRÖNA FÄRGEN. kRAM MORMOR

2009-01-05 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0