tröttsamt

Två dagar, det e ungefär vad jag står ut med att va kass, så nu e jag less på att va hemma kan jag lova. Tycker mig kunna varenda vrå av denna lägenheten nu. Jag vill ut. Så när Lilly käkat middag ska jag ta på henne ordentligt o gå ut, om inte annat för o köpa näsdroppar o en o annan tidning. Dessutom en sak som jag fick en ide´om igår. Mer säger jag inte just nu, misstänker att de vi tänkt ge den till läser här..

Nu  e det åxå bestämt att Johns kusin Nina ska hälsa på oss under kalmarfolkets sportlov med sin lille Ludvig, ska bli jätteskoj! Så nu har jag antecknat det i min kalender som numera extraknäcker som min hjärna. Snacka om att man blir vimsig av amning alltså, det e tyvärr ingen klyscha. Gissa om jag blir trött på mig själv ibland, jag va vimsig redan innan. Tur jag snart ska sluta..
 John tycker att jag lever genom min kalender men vart fasen ska jag ha alla "kom ihåg" då??

Nähä nu ska jag hämta posten!

Kram so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0