torsdag

Har lite ensamtid nu efter en promenad medan Lilly sover kvar i vagnen, hoppas det kan bli en halvtimma eller två. Det finns nämligen att göra här hemma..


Gissa om kassörskan på Ica kollade skumt på mig när jag häromdan köpte två potatisar. Två liksom??  Bantning eller?
Näe, de va till lillan som idag ska få smaka det för första gången i sitt liv, antar att det inte blir stående ovationer direkt..Ska börja koka dom nu o förväntar mig att slänga ca 99%. 

Var nyss på stan o skulle inhandla present till Julia som vi ska träffa på lördag. Men det jag hade siktat in mig på fanns inte så jag ska dit imorgon igen då de väntar ny leverans med vårnyheter.




Såhär ser det ofta ut..kissen när alillan men ändå på behörigt avstånd så hon inte når svansen...

Kommentarer
Postat av: Majsan

Katter är smarta djur och barn har långa armar!

2009-01-29 @ 17:28:49
Postat av: Karin Almroth (gammelfaster)

Hej Carro, John och Lilly!



Tack Carro, för att du påminde om att du har en blogg. Jag har vetat om det, men aldrig tänkt på att gå in och läsa den. Jag har fått blodad tand efter att ha följt Simon, Maria och lilla Julia på deras makalösa resa.

Lilly är väl en pärla! Så otroligt söt och "hårfager". Jag har ju inte sett henne i verkligheten, men ett antal bilder har blivit mig förevisade. Ni verkar ha ett gott liv tillsammans med henne1 Hon har tydligen blivit begåvad med en välsignad "sömngen".De är för góa alla de små barnen. Jag har ju tre stycken att njuta av.

Nina, Ludvig och inte minst Tove, ser fram emot resan till er under sportlovet.

Nu ska jag göra mina "läxor". Sköt om er!

Hoppas jag får träffa er någon gång.

MÅnga hälsningar från Karin med familj i Trekanten

2009-01-29 @ 17:55:44
Postat av: carro

Majsan...

Ja de e väldigt smarta men nu börjar Lilly tycka hans svängande svans e spännnade, så hon får sig säkert några revor vad det lider. Vi får försöka lära henne "ajaj"!!! :)



Hej Karin, skoj att du gluttar in!

Det ska bli superskoj att de kommer o hälsar på, man träffas väääligt sällan när man bor så långt ifrån varann tyvärr. På lördag får vi se lilla Julia i Vallda, vi längtar o slår två flugor i en smäll o träffar Kenny, Annalill o Hamrins samtidigt..

Jo hon sover bar vår lilla goding, som tur e med två sömntutor till föräldrar. Men det vänder säkert..

Lika beroende som man blir av att läsa bloggar, blir man av att skriva -minst!!!!!

Kram

2009-01-29 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0